خبرهای داغ:
با حضور وزیر نیرو و به صورت کشوری، رزمایش مشترک صرفه جویی در آب و برق برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۰۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر محرابیان وزیر نیرو در رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف اب و برق که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین استان ها و فرماندهان سپاه های کشور برگزار شد گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نارضاتی و سیاه نمایی دستاورد های حوزه اب و برق در بین مردم هستند.
وی افزود: هدف گذاری دولت برای توسعه زیرساخت های اب و برق در کشور است و در همین مدت که از دولت جدید گذشته کار های خوبی در این حوزه انجام شده است.
مهندس هاشمی استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگاران از جزئیات این رزمایش گفت و افزود: در سال گذشته تعداد 51 روستا در سطح استان برای آبرسانی مشکل داشتند و با تانکر آبرسانی انجام می شد و در سال جدید این رقم به 40 روستا کاهش یافته است.
وی افزود: در این رزمایش قرار است صرفه جویی در مصرف اب و برق صورت گیرد و تقاضای ما از مردم صرفه جویی است تا بتوانیم در این رزمایش که تا پایان فصا تابستان است، مدیریت خوبی در اب و برق در استان داشته باشیم.
سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان نیز گفت: سپاه همواره در کنار مردم است و در این رزمایش نیز به دنبال فرهنگ سازی و کاهش مصرف آب و برق هستیم تا بتوانیم تا پایان فصل تابستان، در اب و برق در استان مشکلی نداشته باشیم.
وی افزود: در سال گذشته در مجموعه سپاه و بسیج ، 10 درصد کاهش مصرف برق و اب انجام شد و در سال جدید به دنبال کاهش 30 درصدی مصرف اب و برق در مجموعه سپاه و بسیج هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها