شاهرود_مدیر موسسه ندای سلامت شاهرود گفت: همایش دانش افزایی مدیران و مشاوران مراکز ازدواج و خانواده با حضور ۲۵۰ روانشناس از سراسر استان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۳۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

برگزاری همایش دانش افزایی مشاوران استان سمنان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، تهیمنه رییسی اظهار کرد: همایش ۲ روزه مدیران روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی ازدواج و خانواده به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
او با بیان اینکه در این همایش ۵۰ نفر از روانشناسان و مشاوران استان سمنان به صورت حضوری در سالن آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حاضر بودند، ابراز داشت: ۲۰۰ نفر از روانشناسان و مشاوران سطح کشور نیز به صورت برخط در این همایش شرکت کردند.
مدیر موسسه ندای سلامت شاهرود ادامه داد: در این همایش مشاوران و روانشناسان تحت نظارت اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مراکز مشاوره تحت نظارت اداره ورزش و جوانان حضور فعال داشتند.
رییسی هدف از برگزاری این همایش را به روز رسانی و ارتقای سطح دانش روانشناسان و مشاوران خانواده خواند و اظهار کرد: در این همایش به موضوعات خانواده درمانی مبتنی بر درمان عقلانی هیجانی رفتاری و آموزش مشاوره پیش از ازدواج، سنجش و مداخله مبتنی بر رویکرد روابط خانواده سالم پرداخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها