خبرهای داغ:
رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار خبر داد

نمایش رایگان «نون زنجبیلی» در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار

همدان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار از نمایش رایگان «نون زنجبیلی» در فرهنگسرای آیت الله بهاری به مناسبت بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۴۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حبیب شهنوازیان در آئین افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی لالجین اظهار کرد: استان همدان میزبان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است و این جشنواره با حضور سه کشور یونان، ایتالیا و ارمنستان با ۷۱ گروه نمایشی در ۱۰ سالن مستقر در شهر همدان با اجرای نمایش‌های متنوع، میزبان کودکان و خانواده‌های استان همدان هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت جشنواره تئاتر مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: آیین افتتاحیه جشنواره در بخش لالجین شهرستان بهار برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان در نظر گرفته شده که والدین می‌توانند با مراجعه به سایت‌ها و پایگاه‌های خبری شهرستان از اجرای برنامه‌ها اطلاع پیدا کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار تصریح کرد: همچنین ماشین سیار همراه با اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان در پارک سفال لالجین به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی بیان کرد: یکم و چهارم تیر ماه ساعت ۱۰ صبح و ۱۱صبح نمایش ویژه کودک و نوجوان به نام «نون زنجبیلی» در دو سانس در شهر بهار سالن فرهنگسرای آیت الله بهاری به صورت رایگان میزبان کودکان و علاقمندان به هنر فیلم خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات