دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:

عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است

اکبری گفت: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی، دینی و انقلاب از نظر جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا این اقتدار را بشکند .
کد خبر: ۹۴۴۰۴۵۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در نشست توجیهی شیوه نامه عفاف و حجاب ویژه رابطان بانوان شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دانشگاههای سیستان و بلوچستان،گفت: دشمن در جنگ نرم حجاب و تفکر اسلامی و انقلابی بانوان را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند .

محسن اکبری  اظهار داشت: حجاب و عفاف از آموزه‌های دینی مهم است و اقناع سازی جامعه در تحقق آن تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند،دشمن از تفکر ایرانی و ایمان مردم ایران می ترسد و تمام تلاش خود را برای از بین بردن آن به ویژه در حوزه عفاف و حجاب بانوان به کار گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد:به دنبال برخوردارهای قهری نیستیم و با تولید محتوا و اقناع جامعه نسبت به مزایای رعایت مولفه های عفاف و حجاب و برنامه های اجرایی در قرارگاه عفاف و حجاب استان حرکت خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه افزود: حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است به طوری که یکی از وظایف علمای دین و جامعه مقوله عفاف است، اساس اسلام سعادت و نجات آدمی است و باورهای دینی و احکام اخلاقی و فقهی در احکام الهی مربوط به پوشش زن نیز با این فلسفه و حکمت حکیمانه صادر شده است.

اکبری تاکید کرد: جایگاه الهی و والای این گوهر آفرینش اقتضا دارد که در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش‌های او حفظ شود و یکی از مهم‌ترین علل حجاب برای زنان حفظ ارزش والای آنهاست.

وی با اشاره به این نکته که بانوان محجبه سربازان جنگ نرم مقابله با دشمنان دین هستند و در صف مقدم این مبارزه قرار دارند گفت:عفاف و حجاب به عنوان یک رکن مهم دینی سد محکمی برای حفاظت از نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها است و باید در جهت گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری و نیازمند وحدت رویه بین تمام دستگاه های اجرایی است.

ارسال نظرات