نشست هم اندیشی هیأت اندیشه ورز و نخبگان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان برگزار شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان گفت: باجود مخترعین، نخبگان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان خوشبختانه پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی برای حرکت به سمت توسعه هر چه بیشتر و کمک به شرکتهای دانش بنیان و تولید کنندگان و ایجاد اشتغال زدایی به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۰۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این نشست با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، رؤسای روابط عمومی، پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

نادر زاهدی نیا مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان در ابتدای نشست اظهار داشت: باجود مخترعین، نخبگان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان خوشبختانه پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالایی برای حرکت به سمت توسعه هر چه بیشتر استان وکمک به شرکتهای دانش بنیان و تولید کنندگان و ایجاد اشتغال زدایی به وجود آمده است.

وی افزود: فضای وجود آمده در دولت فعلی فرصت مناسبی است تا با تشکیل جلسات و همایش های علمی و تخصصی ایجاد کارگروه های ویژه برای ارزیابی و شناسایی مشکلات و همچنین ارائه راهکارهای علمی از سوی مهندسین و نخبگان انقلابی، برخی از چالش‌های موجود را برطرف نمود.

دکتر راضی جلالی رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان نیز در این نشست گفت: یکی از مهمترین وظایف پارک علم و فناوری بستر سازی برای توسعه شرکت های فناوری و دانش بنیان است.

وی افزود به منظور تحقق شعار سال و رفع موانع وحمایت از شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری از تمامی ایده ها و نظرات اندیشمندان و صاحبان علم و دانش استفاده میکند و برای بهبود شرایط و وضعیت جامع نهایت تلاشمان را در این مسیر انجام خواهیم داد.

در این گردهمایی، مشکلات و مسائل واحد‌های تولیدی صنعتی و کارآفرینی مورد بررسی قرار گرفت. از جمله مسائل مطرح شده در جلسه: شناسایی توانمندی‌ها، فرصت هاو نیروهای توانمند استان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های انسانی و سرمایه ای، هم اندیشی وهم افزایی برای رفع موانع و احیای استان، تلاش برای اجرایی کردن پیشنهادات و راهکارهای علمی و تخصصی برای رفع موانع تولید و دانش بنیان در استان...

در ادامه جلسه اعضا در موضوعات مختلف و مطرح شده به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات