خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اتمام فرصت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره ملی و بین المللی رفیق خوشبخت ما در قزوین، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۱۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

قزوین_ دکتر حسن آصفی با اشاره به اتمام فرصت شرکت کنندگان در جشنواره رفیق خوشبخت ما در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از آنجا که دبیرخانه کشوری دومین جشنواره ملی و بین المللی رفیق خوشبخت ما با مدیریت و نظارت سازمان جوانان به عهده جمعیت هلال احمر استان قزوین است از این رو این دبیرخانه اقدام به جمع آوری لحظه به لحظه آثار از پل های ارتباطی بین شرکت کنندگان کرد. 

 

 وی افزود: مرحله دریافت آثار در دومین جشنواره ملی و بین المللی رفیق خوشبخت ما تا پایان خرداد ماه بود که این فرصت به پایان رسید.

 

آصفی عنوان کرد: از آنجا که موضوع جشنواره بیان جایگاه خدمات داوطلبانه و رفتارهای نوع دوستانه در سبک زندگی حاج قاسم با توجه به چهار اصل اساسی جمعیت هلال احمر بوده است این سازمان اقدام به برگزاری این جشنواره در بخش های مختلف آفرینش های فرهنگی و ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنر های دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی کرده است که تا پایان جشنواره با آثار خوبی مواجه شدیم. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: به دبیرخانه این جشنواره در مجموع 54 هزار و سیصد و هشت اثر ارسال شده است که امیدواریم با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نقش مؤثری در تحقق و ترویج حداکثری مکتب شهید سلیمانی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها