خبرهای داغ:
فرمانده بسیج اصناف سمنان گفت: قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۲۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد دیابی، فرمانده بسیج اصناف شهرستان سمنان در پیامی فرارسیدن روز اصناف را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛ در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت،انصاف و عدالت بوده‌اند.

در ادامه می خوانیم، این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است که در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز و تحولات سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در این پیام آماده است؛ نخستین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است.

ممحمد دیابی، فرمانده بسیج اصناف شهرستان سمنان این روز بزرگ و خجسته را به خانواده بزرگ اصناف، بازاریان و همه تلاشگران این عرصه در شهرستان سمنان تبریک و تهنیت عرض کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها