زنجان_رزمایش مشترک صرفه جویی مصرف آب و برق با حضور جمعی از مسئولین زنجانی و حضور ویدئو کنفرانسی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان وزارت کشور و نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۶۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛رزمایش مشترک صرفه‌جویی در مصرف آب و برق متبرک به‌ نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین با ارتباط ویدئو کنفرانسی با سپاه‌های استانی و مسئولین آب و برق استانهای کشور در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با حضور سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه و علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان زنجان در محل سالن جلسات ولایت سپاه این استان برگزار شد.

آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق همزمان با سراسر کشور در استان زنجان

 

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد:این رزمایش در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر صرفه‌جویی به‌ عنوان یک ‌سیاست اساسی در برنامه‌های کلان کشور اجرا می‌شود.

 

 

وی تصریح کرد:در این راستا سپاه به‌ عنوان نهادی پیشگام در این عرصه با هدف کاهش 30 درصدی مصرف انرژی در پیک‌ مصرف از یکم تیر به‌ مدت 3 ماه رزمایش کاهش مصرف انرژی را با عنوان رزمایش حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سراسر کشور برگزار می‌کند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان افزود: اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و سیستم‌های روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه و مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب آشامیدنی در فضای سبز از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش خواهد بود.

 

سردار کرمی یادآور شد:این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان‌های رده‌های سپاه و بسیج، وزارت نیرو و وزارت کشور و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.






ارسال نظرات