خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه مقاومت مهدیه بخش جوکار از برپایی نمایشگاه طرح اسوه با حضور ۱۲ پایگاه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۹۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

راضیه گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: نمایشگاه طرح اسوه بسیج حوزه مقاومت مهدیه با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر و جمعی از مسئولین شهرستانی و ناحیه‌ای برگزار شد.

وی گفت: طرح اسوه حوزه مقاومت مهدیه با حضور ۱۲ پایگاه شهری و روستایی به همت پایگاه‌های تابعه برپا شد.

فرمانده حوزه مقاومت مهدیه بخش جوکار عنوان کرد: این نمایشگاه در ناحیه ملایر به صورت شهرستانی و با حضور پایگاههای تابعه ۹ حوزه مقاومت خواهران شهرستان ملایر برگزار شد.

وی عنوان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه ارائه گزارش عملکرد یک ساله پایگاه‌ها در عرصه‌های مختلف جهادگری، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، ورزشی و خدمت رسانی بود.

گرجی افزود: از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه طرح اسوه ایجاد رقابت سالم، افزایش ابتکارات و خلاقیت‌های پایگاه‌ها نسبت به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده و همینطور استفاده از تجربیات خلاقانه و موفق همدیگر می باشد.

وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما باید در مقابله با جنگ نرم که توسط دشمن طراحی شده و تلاش بسیار برآن دارد قوی شویم و راه مقابله با جنگ نرم تحکیم خانواده، تولید، اشتغال آفرینی، ترویج فرهنگ اسلامی و ارائه سبک زندگی اسلامی در جامعه و خانواده می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت مهدیه بخش جوکار در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه با حضور پرشور پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت مهدیه و ارائه دستاوردهای آن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات