مدیرآموزش وپرورش شهرستان زرند

تحقق برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همکاری تمامی نهادهاست

عبدالوحید جعفری در نشست ستاد امربه معروف ونهی از منکر این اداره گفت : احیای برنامه های اعتقادی مذهبی مانند نماز، قرآن، احکام واجبات دینی در مدارس در راستای وظیفه رسالت اجرایی شدن امر به معروف ونهی از منکر است.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۵۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ، عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تاکید بسیار زیادی که در سند تحول بنیادین بر ساحت تربیتی و دینی شده است ، افزود : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک نقشه راه ما را موظف به طی نمودن مسیری برای تربیت نسلی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و بر همین اساس با پیگیری برنامه هایی مانند امر به معروف و نهی از منکر می توانیم وظیفه اصلی خود در این حوزه را اجرایی نماییم.

وی افزود : احیای برنامه های اعتقادی مذهبی مانند نماز، قرآن، احکام واجبات دینی همه این موارد در راستای وظیفه رسالت اجرایی شدن امر به معروف ونهی از منکر است. تاثیرگذاری برنامه ها و اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همکاری تمامی نهادهای دولتی و رسانه های دیداری و نوشتاری است.

جعفری با تاکید بر ضرورت این امر در جامعه افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود، شاهد تعطیل شدن سایر محسنات و در نهایت جایگزینی ضد ارزشها به جای ارزشها خواهیم بود  وروشهای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند باز تعریف بوده و در این راستا بایستی از ظرفیت  همه کارشناسنان در این حوزه خصوصا دانش آموزان وفرهنگیان استفاده کرد.

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی  آموزش و پرورش شهرستان زرند وبسیج فرهنگیان زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار