تبریز- فرمانده سپاه شبستر گفت:رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر این شهرستان به یاد سردار شهید سید محمد حجازی سوم تیرماه در منطقه عمومی رزمایش شبستر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۷۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن داستان در جمع خبرنگاران شبستر افزود: این رزمایش با هدف آمادگی هرچه بیشتر گردان های بیت المقدس و کوثر در عملیات های دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات و مردمیاری با رعایت اصول پدافند غیر عامل متناسب با تهدیدات شهرستان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان شبستر با حضور گسترده در این رزمایش ضمن اعلام آمادگی خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا، صلابت و اقتدار بسیج را به رخ استکبارجهانی خواهند کشید.
فرمانده سپاه شبستر اظهارداشت: ما اساساً رزمایش‌ها و تمرین‌ها را برای حفظ آمادگی و ارتقای آمادگی انجام می‌دهیم و اساس کار این است که باید آمادگی خود را حفظ و به روز رسانی کنیم.
داستان اضافه کرد: ما با انجام رزمایش گردان های بیت المقدس کوثر در این خطه  اعلام می داریم که گوش به فرمان و مطیع ولایت هستیم. بنابراین با آمادگی کامل و همه جانبه در جهت غلبه بر تهدیدات دشمن در عرصه تهدیدات سخت و نرم  آمادگی خودراحفظ خواهیم کرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها