خبرهای داغ:
تبریز- رزمایش دو روزه گردان های بیت المقدس و کوثر میانه با عنوان رزمایش سردار شهید سیدمحمد حجازی در شهر میانه و شهرهای آقکند، ترک و آچاچی از روز گذشته آغاز و هم اکنون در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۷۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان آذربایجان شرقی، این رزمایش با هدف ارتقای توان و آمادگی رزم بسیجیان تحت امر قرارگاه دفاعی امنیتی امام هادی(ع) و معنویت افزایی در بین اعضای گردان در منطقه عمومی آچاچی، آقکند و کندوان با حضور سه گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر برگزار می شود.

   طی این رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر حوزه های شهید باکری، شهید هاشمی نژاد، امام حسن(ع) و بسیج خواهران با حضور در کلاس های تئوری و عملی ضمن فراگیری مطالب و آموزش های لازم، در ابعاد مختلف امنیتی، دفاعی و امدادی ایفای نقش می کنند.

   اجرای پاسگاه فرماندهی و توجیه دسته های رزمی پایگاه ها، تمرینات کمین و ضدکمین، پدافند دورادور، کنترل معابر وصولی، دفاع از مقرها و اماکن وصولی، مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات، امداد و نجات و اصول پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه های عملی این رزمایش می باشد.

   همچنین در کنار این برنامه ها، اجرای میدان تیر، ایست و بازرسی، و برنامه های فرهنگی همچون اقامه نمازهای جماعت و مراسمات دعا در راستای معنویت افزایی بسیجیان، مورد تاکید مسئولین اجرای این رزمایش است.

   با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام؛ رزمایش دو روزه گردانهای بیت المقدس و کوثر میانه با عنوان رزمایش سردار شهید سیدمحمد حجازی در شهرهای میانه، آقکند، ترک و آچاچی آغاز شد.

ارسال نظرات