تبریز- فرمانده سپاه میانه در آیین آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر میانه گفت: این رزمایش؛ نمایش قدرت و معنویت بسیج است.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۷۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با اشاره به توان و ظرفیت بی نظیر و بالای بسیج در ابعاد مختلف مورد نیاز نظام و انقلاب، از رزمایش گردانهای بسیج به عنوان ابزاری برای نمایش قدرت و معنویت این نیروی خالص و عظیم مردمی یاد کرد و اظهار داشت: اجرای رزمایش های مقتدرانه بسیج با نمایش قدرت و آمادگی تمام جانبه بسیجیان، اثرات بسیاری در سطوح مختلف داخلی و بین المللی داشته و از خاصیت بازدارندگی در ابعاد جهانی برخوردار است

   وی حضور بسیج در صحنه های مختلف را برای نظام و انقلاب، قدرت آفرین دانسته و اشرافیت بر وظایف محوله و رعایت نظم و اصول استقرار و اجرای موفق عملیات ها و امورات محوله را از خاصیت های این نیروی مردمی توصیف کرد.

   محمدی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی مناسب در بین بسیجیان، افزود: یکی از اصلی ترین اهداف اجرای رزمایش ها، معنویت افزایی است و نماز باید محور برنامه های بسیج واقع شود.      

   با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام؛ رزمایش دو روزه گردانهای بیت المقدس و کوثر میانه با عنوان رزمایش سردار شهید سیدمحمد حجازی در شهرهای میانه، آقکند، ترک و آچاچی اجرا شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها