تبریز- آیین گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید حامد جوانی از شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۹۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: نیرو‌های مسلح ما در شرایط مختلف پاسخ کوبنده به نظام سلطه می‌دهند، در بحث جهاد تبیین نیرو‌های مسلح ما برای تقویت ان و رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب و منابع ملی تلاش مستمر خواهند داشت.

امیردریادار رضا عباسی افزود: زمان بزن در رو تمام شده است همه این شرایط بر گرفته از این استراتژی هدف محور است، هر جا احساس کنیم اهداف نظام و دستاوردهای انقلاب ما مورد تهدید است وارد صحنه می‌شویم و جانانه می‌ایستیم.

وی ادامه داد:  ایجاد عمق استراتژیک برای همه شئون منافع ملی از اهداف مهم کشور است، در این راستا تعدادی از منافع ملی ما فراتر از ساحل و سرزمین ماهستند لذا عمق استراتژی ما ایجاب می‌کند که در فراسرزمین خود نقطه دفاعی را تشکیل دهیم.

رضا عباسی اضافه کرد: در نتیجه راهبرد امنیتی ما تلفیقی از راهبرد تهدید محور و هدف محور است و دیپلماسی زمانی فعال است و قدرت دارد که پشتوانه اش اقتدار و قدرت بازدارندگی در عرصه میدان باشد، در این صورت قدرت‌های بزرگ، دیگر تهدیدمحسوب نخواهند شد وچنانچه بصیرت لازم را نداشته باشیم و عمق استراتژی ملی را در نظر نداشته باشیم، ممکن است درجبهه دشمن قرار بگیریم

در این آیین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم خانواده شهید مدافع حرم حامد جوانی شد.

شهید حامد جوانی متولد ۲۸ آبان ۶۹ در روز ۲۳ اردیبهشت ۹۴ در منطقه لاذقیه سوریه محروح و سرانجام با لبیک به دعوت حق، سوم تیر ماه سال ۹۴ به قافله سیدالشهدا (ع) پیوست و در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آرام گرفت.

ارسال نظرات