مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۱۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام امین آبادیان در این دیدار با اشاره به شیوه های تبلیغ و استفاده از روش های نوین تبلیغ گفت: ضرورت تبیین و آگاه سازی و جلوگیری از تحریف از رسالت های مهم مبلغان با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی است.
 آبادیان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه افزود: جایگاه الهی و والای این گوهر آفرینش اقتضا دارد که در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش‌های او حفظ شود یکی از مهم‌ترین علل حجاب برای زنان حفظ ارزش والای آنهاست.
وی تصریح کرد: از مسائل مهم امروز جامعه ما اقناع اندیشه عمومی در زمینه فرزند آوری است و ما باید این مطلب را به عنوان جهاد فی سبیل الله و تفهیم آن بعنوان ضرورت امت و مذهب با رنگ و بوی دینی برای مردم بیان و بر این موضوع نیز تاکید کنیم.
وی تاکید کرد: جریان‌سازی و گفتمان‌سازی موضوعات اولویت دار نظام برای نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی و مأموریت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم این مسئول تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی امروز باید اولویت بندی را به صورت مرتب در دستور کار خود قرار دهد که در این راستا لازم است مولفه‌هایی نظیر میزان تأثیر، نیاز ضروری، زمان و اثرگذاری را لحاظ کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات