استاندار در بازدید از خط تولید کارخانه فولاد تاراز شهرکرد؛
استاندار چهارمحال و بختیاری، در بازدید از خط تولید کارخانه فولاد تاراز شهرکرد گفت: تولیدکنندگان در خط مقدم رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۴۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛غلامعلی حیدری در بازدید از خط تولید کارخانه فولاد تاراز شهرکرد و در جمع مدیران این واحد تولیدی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین برنامه‌های دولتمردان در دولت سیزدهم است، اقزود: توسعه واحد‌های تولیدی نظیر فولاد می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید کمک کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه مطالبات مدیران واحد‌های تولیدی استان از سوی مجموعه مدیریتی استان از بالاترین سطح ممکن پیگیری می‌شود، گفت: مدیران واحد‌های تولیدی نیز برای تحقق اهداف تعیین شده باید تمام توان خود را به‌کار گیرند.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی موجود در جامعه، ریشه در مشکلات اقتصادی و بیکاری دارد، افزود: امروز تولیدکنندگان در خط مقدم رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند و به‌طور قطع تلاش آن‌ها در محضر پروردگار بی‌پاسخ نخواهد ماند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، در پایان گفت: مسئولان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان مصمم هستند، در همین راستا جلساتی برای تامین اعتبارات مورد نیاز برگزار شده است.

ارسال نظرات