خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان سپاه تبریز هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت‌های دفاعی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۵۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

سردار اصغر عباسقلی زاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: رزمایش الی بیت المقدس گردان‌های بیت المقدس و کوثر در مناطق مختلف و همه شهرستان های استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش دو روزه در چهار محور «دفاع از کوی و برزن»، «امداد و نجات»، «مقابله با ناآرامی ها» و «کمین و ضد کمین» با موفقیت برگزار شد و بسیجیان حاضر در رزمایش با ضریب حضور بالای ۹۰ درصد تمرین‌های لازم را پشت سر گذاشتند.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت‌های دفاعی امنیتی و امدادی و همچنین آمادگی تمام قشر‌های جامعه به خصوص بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز با حضور در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه تبریز گفت: بسیج مظهر حق و اصلی‌ترین ستون نظام هست و افتخار بسیجیان پیمودن راه شهیدان و انبیا‌ی الهی است.

عابدین خرم افزود: بسیجیان باید راه و روش باکری ها، تجلایی‌ها و شفیع زاده‌ها را الگوی خود قرار دهند و عهد و پیمان ببندند که راه شهیدان را که راه پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) است تا آخرین نفس ادامه خواهند داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها