خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه صورت گرفت

ویزیت پزشکی رایگان برای عشایر سهند

تبریز- عشایر سهند با حضور گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۶۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با حضور یک روزه گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه در میان عشایر سهند در مجموع ۶۰ نفر از عشایر منطقه قرخ بلاغ سهند خدمات ویزیت رایگان شامل  دارو ، تست فشار خون و تست قند رایگان دریافت کردند.

در این گروه جهادی یک پزشک، یک ماما به همراه پرستار به عشایر در دامنه‌های سهند خدمات معاینه، ویزیت و مشاوره فرزند آوری ارائه کردند.

 مسئول بسیج دانشجویی مراغه هدف از برگزاری این اردو‌ها را قدردانی از عشایر به عنوان قشر تلاشگر در عرصه تولید فرآوده‌های دامی و لبنی اعلام کرد.

خاکی افزود: برای هشتمین سال پیاپی گروه جهادی شهید مهکام با حضور در جمع عشایر برای آن‌ها خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهد.

 مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی نیز گفت: ۲۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان ارائه کرده اند.

 ابراهیم پور اضافه کرد: با فعالیت گروه‌های جهادی پزشکی بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در تابستان پیش بینی می‌شود برای بیش از ۲ هزار نفر خدمات ارائه شود.

عشایر سهند با ۷۵۰ خانوار در طول تابستان در ۱۳۰ هزار هکتار از مراتع سهند به تولید گوشت و فرآورده‌های دامی مشغول می‌شوند.

عشایر استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در فصل ییلاق به مناطق سردسیر سهند کوچ و در ۳ ماه از فصل تابستان در این مناطق اتراق می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها