خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عبداله زاده گفت: مقابله با اعتیاد نیازمند یک عزم همگانی است و در این حوزه جمعیت احرار می‌تواند یک جریان تاثیرگذار برای ایجاد یک حرکت اجتماعی و فرهنگی باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۸۱۱
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده در دیدار با اعضای جمعیت احرار با بیان اینکه اعتیاد یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی در جوامع امروز است، گفت: اعتیاد به مواد مخدر بنیان های خانواده و اجتماع را متزلزل می کند و جامعه را به سوی نابودی می کشاند.
وی با بیان اینکه مسئله محوری و مردم محوری شاخصه اصلی فعالیت های جمعیت احرار است، گفت: مقابله با اعتیاد نیازمند یک عزم همگانی است و در این حوزه جمعیت احرار می تواند یک جریان تاثیرگذار برای ایجاد یک حرکت اجتماعی و فرهنگی گسترده در سطح جامعه باشد.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با تجلیل از اقدامات جمعیت احرار در راستای مقابله با اعتیاد، خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های درخشان فعالیت های جمعیت احرار نگاه ویژه این جمعیت به مسئله "حل مسائل مردم بوسیله خود مردم" بوده است که می تواند بعنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شود.
وی با تاکید بر اهمیت مسئله پیشگیری از اعتیاد، گفت: در حوزه آسیب ها و معضلات اجتماعی مسئله پیشگیری یک نکته بسیار مهم است که باید مورد توجه جمعیت احرار و دستگاه های مسئول قرار بگیرد.
به گزارش بسیج، آئین گرامیداشت نخستین سالروز تشکیل جمعیت احرار با حضور اعضای این تشکل و جمعی از بهبودیافتگان مسئله اعتیاد از سراسر استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها