دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت:بی توجهی به حجاب و عفاف از علل فروپاشی خانواده ها است.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۸۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسن نستوهی در جلسه شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی تبریز، به موضوع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و درمانی اشاره و اظهار کرد: مجریان این بخش در سطح دستگاه‌ها باید عامل به قوانین مرتبط در این زمینه بویژه مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باشند

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو مهمترین واجبات الهی است که آیات متعدد قرآن کریم و احادیث معتبر از امامان معصوم(ع) نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

حجت الاسلام نستوهی با تاکید بر اینکه ستاد باید به تمامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر ورود کند، بیان کرد: ستاد باید زمینه را برای امر به معروف و نهی از منکر مردم فراهم کند تا مردم راحت و آسان تر به واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات پرداخت و این مسئله را به عنوان رویکرد جدید ستاد امر به معروف طبق مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد .

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی در استان و همچنین شناخت معروف و منکر در ادارات استان پرداخت و خواستار اجرای هر چه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی استان شد.

حجت الاسلام نستوهی امر به معروف و نهی از منکر را واجبی همگانی و وظیفه‌ای بر دوش همه آحاد ملت عنوان و تأکید کرد: نباید انتظار داشته باشیم تنها گروهی خاص در جامعه نسبت به این موضوع اقدامات داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها