خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی تاکید کرد: حادثه هفتم تیرماه عاشورایی برای آگاهی امت و رسوایی نفاق شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۰۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اگر حوادث معدودی از قبیل هفتم تیر اتفاق نمی‌افتاد و این سرمایه‌ها از دست ملت ایران نمی‌رفت، یقیناً ملت عزیز ایران نمیتوانست چهره منافقین را اینجور آشکار تشخیص دهد. فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

سلام علیکم

هفتم تیرماه یادآور روز تلخ و ناگواری در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ است، آن ایام حماسه و خون میدانی تازه به دست دیو سیرتان گشوده شد. دورویان و مزدوران، خالق صفین شدند و نور و ظلمت را رویاروی هم ساختند و نامردان در کوفه بی وفایی و نهروان خیانت، پشت را با خنجر دریدن و فرق علی گونه‌های انقلاب را در محراب ربوبیت شکافتند.

گرچه سرچشمه انقلاب را خون مظلومان فاجعه هفتم تیر و سید الشهدای انقلاب شهید مظلوم دکتر بهشتی رنگین ساخت لکن این حادثه، عاشورایی شد برای آگاهی امت و رسوایی نفاق، آن سان که از آن ضربه‌ی هولناک قهرمانانه سربلند کردیم و شهید بهشتی و یارانش را سند سرسپردگی دوزخیان منافق ساخته و در محکمه تاریخ و وجدان محکومشان کردیم.

بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای قوه قضاییه را بهانه تجلیل و تکریم از کارکنان و قضات خستگی ناپذیر شریفی دانسته که لحظات زندگیشان در مشق مقدس خدمت به مردم عزیز میهن اسلامیمان می‌گذرد. ضمن عرض تبریک هفته قوه قضاییه دوام توفیقات شمارا در سایه سار ولایت حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات