سیره شهدا و ایثارگران معنای تازه ای به اوقات فراغت داده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان گفت: شهدا در سیره عملی خود نشان دادند حداکثر استفاده مفید را از وقت و اوقات فراغت دارند و به اوقات فراغت به منزله وقت بیهوده برای خوشگذرانی نگاه نمی کنند بلکه از آن پلی برای رسیدن به اهداف والای انسانی می سازند.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۰۳
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان در بازدید از پایگاه های مقاومت ناحیه ضمن اشاره به لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های تربیتی برای اوقات فراغت بسیجیان و نوجوانان و جوانان افزود:شهدا در سیره عملی خود نشان دادند حداکثر استفاده مفید را از وقت و اوقات فراغت دارند و به اوقات فراغت به منزله وقت بیهوده برای خوشگذرانی نگاه نمی کنند بلکه از آن پلی برای رسیدن به اهداف والای انسانی می سازند.

 

قرائت و حفظ قرآن کریم، ورزش و آمادگی جسمانی، مطالعه کتب اسلامی از جمله برنامه های اوقات فراغت شهدا بود که همگی برای تحقق یک هدف والا و آن هم "آمادگی برای دفاع همه جانبه از کیان اسلام و جمهوری اسلامی" بود انجام می گرفت.

 

بهره گیری از تمام فرصت ها هرچند محدود مانند مطالعه در سنگر و حفظ قرآن در دوران سخت اسارت از جمله این موارد است که باید برای همه ما بویژه نوجوانان و جوانان الگو باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها