سپاه شهرستان زرند

عروج بزرگ مرد مجاهد پرور حاج حسین ایرانمنش پدر شهید والامقام محمود ایرانمنش راتسلیت گفت

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وحجت الاسلام محمد ایزدی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند در پی درگذشت پدر شهید والامقام «محمود ایرانمنش » پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام بدین شرح می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۷۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج بزرگ مرد مجاهد پرور حاج حسین ایرانمنش  پدر شهید والامقام محمود ایرانمنش  موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش‌های آن عزیز در تربیت فرزندانی  مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت‌های کم‌ نظیر خود پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب را برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای کشور در نیل به قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

 اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده معظم شهیدخصوصا سردار مهدی ایرانمنش وهمه بازماندگان تسلیت عرض نموده و ازدرگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) مسئلت می نمایم. از خداوند متعال، رضوان الهی، علو درجات و همجواری روح مطهر این پدر مومن و گرانقدر با ارواح طیبه فرزند عزیز و حماسه آفرینش را طلب می کنم و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم.

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند

حجت الاسلام محمد ایزدی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند

لازم به ذکر است شهید «محمود ايرانمنش زرندي» بيست‌و نهم بهمن 1347، در شهرستان كرمان چشم به‌ جهان گشود. وی تا سوم متوسطه درس خواند، به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. ودر پنجم ارديبهشت ‌1366، در بانه ‌بر اثر اصابت تركش ‌به شهادت رسيد. مزار وي در گلزار شهداي شهرستان زرند واقع است.

 

ارسال نظرات