در حاشیه بازدید از نمایشگاه بسیجیان بن بیان شد؛

بسیج با محوریت مساجد در رفع مشکلات، کارنامه ای درخشان دارد

فرمانده بسیج محلات و مساجد کشور امام جمعه وردنجان ،جمعی از مسئولان ، مردم و بسیحیان از دست آوردهای پایگاههای مقاومت بسیج برادران و خواهران شهرستان بن، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۹۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار حیدر بابا احمدی در حاشیه سفر به استان و بازدیداز نمایشگاه بسیجیان شهرستان بن، با گرامیداشت سالگرد شهدای هفتم تیر، سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، یاران وفادارش و شهید این استان رحمن استکی گفت: دشمن جنگ نرم تمام عیار را علیه اسلام ناب و انقلاب اسلامی آغاز کرده است، برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان، جهاد تبیین، بصیرت افزایی، وحدت، همدلی و انسجام، دشمن شکن و مایه امید و مباهات است.

فرمانده بسیج محلات و مساجد کشور ادامه داد: تاکتیک‌های دشمنان در مراحل مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و در قالب جنگ تحمیلی، تحریم، ترور، جنگ نرم و فتنه جلوه می‌کند و راهبرد قرآنی آن است که باید قوی باشیم، امروز به برکت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام، مجاهدت شهدا، ایثارگران، آزادگان و خانواده های صبور شهدا، جمهوری اسلامی ایران، از کشور های مقتدر جهان در عرصه های محتلف علمی است، توسعه علمی کشور، منجر به قدرت افزایی در عرصه های اقتصادی و نظامی هم می شود.

سردار بابا احمدی گفت: بسیج در چهار دهه گذشته در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی با روحیه ایثار و از خود گذشتگی، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و امروز  هم در خصوص رفع مشکلات مردم، با استفاده از تمام ظرفیت ها در میدان حضوری فعال دارد.

وی به اقدامات ارزشمند بسیج در مساجد اشاره و ادامه داد: بسیج با محوریت مساجد و هدایت های ائمه جماعت و حضور نخبگان، معتمدین، خیرین و اقشار مختلف، در راستای رفع مشکلات مردم نقش آفرینی می کنند و کارنامه ای درخشان دارد.

ارسال نظرات