مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در گفت و گو با بسیج خبر داد

برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان

زنجان - مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۴۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

رقیه نصیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان، اظهارداشت: مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه همسران ،فرزندان پاسدار سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می شود.

برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان

 

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات در رشته های ترتیل،تحقیق ،حفظ و مفاهیم(جزء 22تفسیر آیت اله مکارم) برگزار میشود،تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و ايجاد بستر مناسب جهت انس و ألفت بيشتر خانواده‌ها با قرآن كريم و عمل به آموزه‌های این کتاب الهی است‌.

 

مسئول فرهنگی خانواده سپاه استان با اشاره به اینکه مسابقات مقدماتی قرآن کریم طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت حضوری  و غیر حضوری برگزار شد،عنوان کرد:امسال این  دوره مسابقات  به صورت حضوری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه  اولین دوره مقدماتی مسابقات قرآنی مرداد ماه سال جاری برگزار می گردد،افزود:مرحله نیمه نهایی مسابقات اوایل پاییز برگزار و شرکت کنندگانی که امتیاز بیشتری کسب کنند به مرحله کشوری که هر ساله در مشهد مقدس برگزار می شود راه پیدا می کنند.

 

نصیری در پایان بیان داشت:علاقمندان می توانند جهت ثبت نام ویا کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 02433530260 تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار