خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

رسالت مهم پایگاه‌های بسیج ادارات جذب نیروی انسانی، سازماندهی و آموزش آنان است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در راستای پایگاه‌های مقاومت ما یک رسالت مهمی بر عهده داریم و آن جذب نیروی انسانی، سازماندهی و آموزش آنان است تا بتوانیم نسل تراز انقلاب اسلامی را تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۰۴
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات دستگاه‌های اجرایی استان همدان که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، با بیان اینکه امید است رسالتی که شهدا بر دوش ما گذاشتند به خوبی انجام دهیم و در مسیر آنان قار گیریم، اظهار کرد: لطفی که خداوند شامل حال ما کرده این است که زیر سایه ولایت هستیم و باید شاکر این مهم باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی افزود: ایشان 35 مورد را برای سبک زندگی اسلامی نام می‌برند که اگر ما بتوانیم این الگو را فرهنگ‌سازی کنیم بسیاری از مشکلات ما در کشور حل و فصل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما مأموریت بزرگی در سازمان بسیج داریم و آن بسیج کردن قشرهای مختلف جامعه و فرهنگ‌سازی در خصوص موضوعاتی که کشور به آن نیاز دارد که این مسئولیت سنگینی است و امید است عمل و رفتار ما به گونه‌ای باشد که بتوانیم پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به فرماندهان بسیج ادارات گفت: ضمن اینکه باید رسالت پاسداری و سپاهی و بسیجی خود را داشته باشیم، رابطه سازمانی نیز با ادارات داریم و در دولت انقلابی باید تمام توان خود را برای یاری دولت بکار گیریم و با حفظ استقلال بسیجی و سپاهی بودن در کنار سازمان‌ها نیز باشیم.

سردار مجیدی تصریح کرد: فرماندهان بسیج در ادارات به عنوان محرک عمل کنند چراکه وظیفه ما فرهنگ‌سازی و بسیج کردن دیگران در زمینه خاص است و امروز باید در صرفه‌جویی برق توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در راستای پایگاه‌های مقاومت نیز ما یک رسالت مهمی بر عهده داریم و آن جذب نیروی انسانی، سازماندهی و آموزش آنان است تا بتوانیم از این امر بهره بگیریم و نسل تراز انقلاب اسلامی را تربیت کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت جذب نیرو توسط پایگاه‌ها بسیج ادارات گفت: باید زمانی که می‌خواهیم تحولی ایجاد کنیم نیروی متخصص آن را هم داشته باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران عنوان کرد: زمانی که به دنبال تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی هستیم باید نگاه ما به شهید چمران باشد که هم متخصص و هم متعهد بود و باید از این الگو برای تربیت نیروها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: مریم صابری یگانه

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار