خبرهای داغ:
امیر دریادار ایرانی، با صدور پیامی فرارسیدن روز دریانورد را به دریانوردان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۷۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن روز دریانورد را به دریانوردان تبریک گفت.

متن پیام امیر دریادار شهرام ایرانی به شرح زیر است:

امروز صیانت از هویت ملی و تاریخی ایران اسلامی و معرفی فرهنگ غنی این ملت از طریق دریاها، وظیفه همه دریانوردان از جمله دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
چهارم تیر ماه روز دریانورد که با هدف توسعه و اشاعه فرهنگ دریانوردی و بهبود سطح آگاهی مردم جهان نسبت به اهمیت و نقش امنیتی، اقتصادی، سیاحتی و زیست‌محیطی دریا‌ها و تبیین جایگاه بی‌بدیل این صنعت در توسعه پایدار کشورنامگذاری گردیده است، به فضل پروردگار برای همه ایرانیان تداعی‌کننده غرور و حمیت ملی است؛ چراکه امروزه ناوگان قدرتمند نیروی دریایی راهبردی آجا بدون هرگونه وابستگی به تأمین کنندگان فراسرزمینی در دریا‌های دوردست حضور یافته و دلاورمردان شجاع و دریادل این مرز و بوم در اوج عزت و اقتدار حافظ منافع نظام مقدس و پاسداری از ناوگان تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران هستند.
ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ، از درگاه احدیت توفیق روزافزون کارکنان خدوم حوزه دریا و دریانوردی و دریادلان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش ج. ا. ایران و خانواده‌های مقاوم و صبور آنان را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (ارواحنا له‌الفداء) و تحت رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار شهرام ایرانی

ارسال نظرات