استاندار مرکزی در بازدید از موزه دفاع مقدس اراک:

تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی پیگیری می شود

فرزاد مخلص الائمه گفت:موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد و لذا باید به آن اهمیت داد و تکمیل موزه دفاع مقدس یک رسالت مهم برای دستگاه های استان است و باید به آن اهتمام ورزید.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۷۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی پیگیری می شودبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: انتقال گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس به عنوان یک گفتمان کارآمد به جامعه و جوانان یک ضرورت مهم است و موزه دفاع مقدس استان باید با تدوین برنامه های خلاقانه ، جذاب و اثرگذار محتوایی در این راستا برنامه ریزی کند.

وی افزود: پیشرفت کشور و حرکت شتابنده در گام دوم به سمت اهداف انقلاب در گرو انتقال صحیح حماسه های دفاع مقدس و بهره گیری از این فرهنگ ارزشی به نسل جوان است و پیروزی ها و موفقیت های دفاع مقدس باید برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.

دکتر مخلص الائمه با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان مرکزی حلقه اتصال میان پیشکسوتان و نسل جوان است،گفت: موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد و لذا باید به آن اهمیت داد و تکمیل موزه دفاع مقدس یک رسالت مهم برای دستگاه های استان است و باید به آن اهتمام ورزید.

وی ادامه داد: موزه دفاع مقدس استان مرکزی نمادی از مجاهدت ها و نقش آفرینی مردم شهید پرور و ایثارگر استان در هشت سال جنگ تحمیلی است و باید به عنوان یک مکانی برای ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس به آن اهمیت داد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تمرکز دولت و مدیریت ارشد در استان مرکزی تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام است،افزود: دولت سیزدهم تلاش ویژه‌ای برای اتمام طرح‌ها و فعالیت‌های ناتمام در همه حوزه ها و بخش ها دارد و این مهم در استان مرکزی نیز باید با جدیت دنبال شود.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت های مهم دولت در استان مرکزی تکمیل موزه دفاع مقدس است و در سفر ریاست محترم جمهوری به استان که در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد، پروژه موزه دفاع مقدس مطرح خواهد شد و امیدواریم اعتبار مناسبی برای این مهم تخصیص پیدا کند.

دکتر مخلص الائمه خاطر نشان کرد: مدیریت ارشد در استان مرکزی عزم و اراده جدی برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس به عنوان یک مرکز فرهنگی برای جوانان دارد و در این راستا از کلیه ظرفیت ها و توانمندی های لازم استفاده خواهیم کرد و دستگاه های متولی باید در این راستا هماهنگی و هم افزایی لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار