بررسی مسایل و اولویت های آبفا و راهکارهای توسعه همکاری ها در جهت خدمت رسانی شایسته تر به مردم

در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه شش با شهردار منطقه20 تهران، مسایل و اولویت های آبفا به ویژه در زمینه جانمایی و نصب مخزن های اضطراری و راهکارهای تعامل و همکاری دوجانبه در جهت خدمت رسانی شایسته تر به مردم و مشترکان شهرستان ری بررسی شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۹۴
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

روز گذشته حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه6تهران با سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه20 تهران(شهرستان ری) دیدار کرد و مسایل، اولویت ها و دغدغه های حوزه آب و فاضلاب را با توجه به شرایط ویژه آبی منطقه و پیش رو بودن روزهای سخت آینده به دلیل کاهش حجم بارش ها و کمبود شدید منابع آبی، برای شهردار و مسئولان شهرداری منطقه تشریح کرد.

در این دیدار که با هدف جلب مشارکت و ارتقای سطح تعامل و همکاری های آبفا و شهرداری، به ویژه رفع موانع و سرعت بخشیدن به روند جانمایی و احداث مخزن های اضطراری و جلب همراهی بیشتر شهرداری در جهت گذر از تنش آبی سال جاری برگزار شد، دو طرف بر افزایش همکاری و مشارکت دوجانبه در زمینه های عملیات های عمرانی و اجرایی، استفاده از ظرفیت ها و فضاهای تبلیغاتی شهرداری منطقه۲۰ با موضوع صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و جلوگیری از استفاده آب آشامیدنی در آبیاری فضای سبز تاکید کردند.

این دیدار در چهارمین روز هفته صرفه جویی که به روز صنعت دانش بنیان، اشتغال آفرینی و استفاده بهینه از آب و پساب نامگذاری شده، برگزار شد.

ارسال نظرات