خبرهای داغ:

همکاری مجموعه مدیریت شهری در راستای کمبود آب با آبفای شاهرود

شاهرود_ شهردار شاهرود گفت: مجموعه مدیریت شهری در راستای کمبود آب، تنش آبی شهر و قطعی آب آمادگی همکاری با آبفا را دارد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۰۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

همکاری مجموعه مدیریت شهری در راستای کمبود آب با آبفای شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در شهرداری این شهر با اشاره به اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب به منظور جلوگیری از بحران کم آبی ضروری است، گفت: مجموعه مدیریت شهری در راستای کمبود آب، تنش آبی شهر و قطعی آب آمادگی همکاری با آبفا را دارد.
شهردار شاهرود با بیان اینکه مشکل کمبود و بحران آب چندین سال است که شاهرود را درگیر کرده است، افزود: باید با مدیریت قوی از سوی مسوولان این حوزه در سریع‌ترین زمان ممکن چاره‌ای برای رفع این بحران اندیشیده شود.
او اظهار کرد: با توجه به افزایش دما در شاهرود و شرایط ویژه مصرف بی‌رویه آب در این روز‌ها در کمترین زمان ممکن چاه‌های آب خام شهری در اختیار آبفا قرار می‌گیرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم در این نشست با بیان اینکه در خصوص تعیین و معرفی مفاخر شهرستان کارگروهی با حضور امام جمعه شاهرود تشکیل شد، گفت: پس از بررسی‌های لازم مقررشد تا از آیت الله میرزا محمد باقر طاهری و سید محمد مهدی باقری تجلیل شود.
محمد تقی یزدی افزود: این مفاخر شاهرود به کارگروه استانی معرفی شدند تا آیین نکوداشتی برای آن‌ها تا پایان امسال برنامه‌ریزی شود.
او در خصوص تشکیل کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: نماینده اعضای شورای فرهنگ عمومی برای تشکیل کارگروه تخصصی هر چه زودتر تعیین شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها