فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به همراه جمعی از مدیران این سپاه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی این استان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۱۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این نشست اظهار کرد: استان بوشهر دارای نیروهای نظامی مقتدر در عرصه دریا، زمین و هوا است که این نیروها با حمایت همه جانبه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اقتدار از حریم و خاکریزهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

دیدار سردار رزمجو با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر

دیدار سردار رزمجو با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر

وی وحدت، انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر را ستودنی دانست و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر به خوبی از نیروهای مسلح در این استان صیانت می کند که همین امر باعث شده است تا فرمانده این نیروها با اقتدار و آرامش خاصی به انجام وظایف خود بپردازند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر نیز در این دیدار با گرامیداشت سال روز حادثه تروریستی هفتم تیر و شهادت شهید دکتر بهشتی، گفت: اگرچه دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه های بزرگی همانند شهید بهشتی را از ما گرفتند اما به برکت خون همین شهدا، انقلاب اسلامی حفظ شد و در واقع این خون شهید بهشتی بود که باعث شد بساط منافقین از کشور برچیده شود.

محمد زمان مشایخ نظام اسلامی را نیازمند سپاه و یاری این نهاد انقلابی عنوان و اظهار کرد: همه ما افتخار داریم که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با بسیج و سپاه ارتباط داریم و امیدواریم که این شجره طیبه بتواند مقتدرتر از گذشته به پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بپردازد.

دیدار سردار رزمجو با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر نیز در این نشست از برگزاری نشست علمی تخصصی به همت این سازمان در روز یکشنبه 12 تیر ماه سال جاری در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق علیه السلام خبر داد.

دیدار سردار رزمجو با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر

محمود شریفی گفت: این نشست هم زمان با سال روز حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر سهراب انبارکی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور برگزار می شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر در پایان این نشست صمیمانه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران باوفایش با اهدای گل و لوح سپاس از تلاش ها و حمایت های همه جانبه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر و دادستان نظامی این استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات