تبریز- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به توسعه و تنوع تشکل های بسیج در رده ها و اصناف مختلف، تخصصی تر شدن خدمات نهاد بسیج را در سطح جامعه، نماد بالندگی این نهاد مقدس دانست و بر تداوم این مسیر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۵۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه راهبرد بسیج رسانه باید ایجاد انسجام و تقویت هم افزایی بین اصحاب رسانه باشد افزود: باید تلاش شود از ظرفیت مهم رسانه ای استان به نحو شایسته در جهت توسعه استان و مقابله با سیاه نمایی امپراطوری رسانه ای دشمنان بهره گیری شود.

وی نقش مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را در این استان بسیار موثر و کم نظیر دانست و برگزاری نشست ها، اتاق های اندیشه ورزی و تشکیل قرارگاه رسانه‌ای را راهکاری مناسب برای رفع دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات اصحاب رسانه و اتحاد واحد رسانه‌ای عنوان کرد.

صفری ورود افراد بدون تخصص و بی تجربه به حوزه رسانه‌ای استان را از جمله آسیب های این بخش برشمرد و آمادگی باشگاه خبرنگاران این مرکز برای برگزاری دوره های مشترک خبرنگاری و خبرنویسی با بسیج رسانه را اعلام کرد.

وی نقش‌آفرینی بسیج سازمان در ماموریت‌های تولیدی، خبری و فضای مجازی؛ ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه‌های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت‌های آن ها و ارتقای بینش و بصیرت، تولید برنامه‌های فاخر برای عمق بخشیدن به تفکر بسیجی و احیاء شبکه‌ی بسیج را از ماموریت‌های مهم بسیج سانه ملی برشمرد و افزود: صدا و سیما همواره با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر، از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کرده است.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز با تقدیر و تشکر از همکاری مدیرکل و مجموعه همکاران این مرکز با اصحاب رسانه استان، گفت: بحث ارتقای سواد رسانه‌ای بسیار مهم است و ما آمادگی داریم از اصحاب رسانه استان که در میان آنها نخبگان و کارشناسان برجسته ای وجود دارد در بحث آموزش با صدا و سیما همکاری کنیم.

بیرامزاده با اشاره به اینکه صدا و سیما در تبیین فعالیت های بسیج بسیار خوب عمل کرده و با تولید برنامه های فاخر در این زمینه، زیبایی ها و عناصر محبوبیت و منزلت زای بسیج را به خوبی به مردم نشان و جامعه را در جریان فعالیت های بسیج قرار داده است افزود: صداوسیما هموراه در کنار بسیج رسانه، همراه و حامی آن بوده و باید از این ظرفیت رسانه برای ترویج تفکر انقلابی بیشتر بهره گرفت.

وی سازماندهی، آموزش و به‌کارگیری اصحاب رسانه را در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام، از مهم‌ترین اهداف تشکیل بسیج رسانه عنوان کرد و با تحلیل برخی چالش های فرا روی رسانه ها و گسترش دامنه وسیع و پرنفوذ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اظهار داشت: با تمام توان تلاش می کنیم یک جبهه واحد رسانه ای تشکیل و این جبهه انقلاب را در ابعاد مختلف تقویت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها