برگزاری کلاسهای تابستانی ، جوانه های صالحین در پایگاههای بسیج حوزه مقاومت حضرت ام البنین (س) بندرعباس

کلاسهای تابستانی ، جوانه های صالحین در پایگاههای بسیج حوزه مقاومت حضرت ام البنین (س) بندرعباسگزارشد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۶۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، فاطمه دهقانی فرمانده حوزه حضرت ام البنین (س)در بازدید از کلاسهای تابستانی یکی از محلات شهر بندرعباس گفت : با شروع ایام تابستان و تعطیلی مدارس برنامه ریزی جهت اجرای کلاس های تابستانی تحت عنوان جوانه های صالحین در سطح محلات و پایگاه های مقاومت بسیج انجام می شود .
وی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های طرح اوقات فراغت انجام فعالیت های دسته جمعی همراه با ایجاد روحیه شادی و نشاط است افزود : اگر این کلاس ها با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و متناسب با نیاز شرکت کنندگان صورت گیرد موجب شکوفایی خلاقیت ها و استعدادهای افراد بخصوص کودکان و نوجوانان می شود .
وی بیان داشت : این کلاس ها در راستای جهاد تبیین و ترویج معارف اهل بیت و مهارت آموزی اجرا می گردد .
فرمانده حوزه افزود : در تابستان امسال همانند سنوات گذشته کلاس های متنوعی از جمله کلاس های قرآنی ، دینی و حلقه های معرفتی صالحین با رویکرد جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی و همچنین زن الگوی سوم نه شرقی و نه غربی و دیگر کلاسهای علمی و تقویتی درسی برگزار می‌شود.
در ادامه وی با اشاره به فواید این کلاس ها خاطرنشان کرد : اجرای منظم و کیفی این کلاسها باعث افزایش روحیه فردی و اجتماعی ،حس اعتماد به نفس و انجام فعالیت ها بصورت گروهی و کسب مهارت در زندگی افراد می شود که مطمئنا در زندگی افراد تاثیر مثبتی دارد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی کلاسها در پایگاه های مقاومت گفت : در حال حاضر همکاری محدودی در خصوص اجرای برنامه ها از طرف پایگاه با سازمان تبلیغات و کانون مساجد صورت می گيرد اما لازم است تعاملات بیشتری بین ادارات فعال در فضای مسجد از طرف مسئولین درسطح ناحیه و استان انجام شود تا شاهد نتایج بیشتر این فعالیت ها باشیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار