کارشناس تجسمی حوزه هنری استان البرز خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه مجازی با موضوع حقوق بشر آمریکایی به همت حوزه هنری البرز

کارشناس تجسمی حوزه هنری استان البرز از برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب پنجمین دوره جشنواره حقوق بشر آمریکایی، با عنوان «دستکش مخملی» در فضای مجازی گالری مرکز دیجیتال حوزه هنری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۷۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا کریمی، کارشناس تجسمی حوزه هنری استان البرز با اشاره به نامگذاری ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی توسط مقام معظم رهبری گفت: وقوع اتفاقات مختلفی از جمله بمب گذاری مسجد ابوذر (ترور مقام معظم رهبری)، حادثه هفتم تیر ماه، هدف قرار دادن هواپیمای ایران ایر در آسمان خلیج فارس و بمباران شیمیایی سردشت از جمله دلایل نامگذاری این هفته است.

برگزاری نمایشگاه مجازی با موضوع حقوق بشر آمریکایی به همت حوزه هنری البرز

وی از برگزاری جشنواره حقوق بشر آمریکایی طی چندین سال متوالی خبر داد و با اشاره به اینکه حوزه هنری استان البرز در زمینه تولیدات هنری از جمله کارتون و کاریکاتور و طراحی پوستر دبیرخانه این جشنواره بود، عنوان کرد: در این راستا، حوزه هنری در سال های اخیر، در بخش تولیدات هنری، شبیه سازی داده های تمرینی (موت کورت) را در دستورکار خود قرار داد.

کارشناس تجسمی حوزه هنری استان البرز خبر داد: به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، از روز دوشنبه ششم تیر ماه، نمایشگاهی از آثار منتخب پنجمین دوره جشنواره حقوق بشر آمریکایی در سال 1396، با عنوان «دستکش مخملی» در فضای مجازی گالری مرکز دیجیتال حوزه هنری بارگذاری شده و 39 اثر هنرمندان تجسمی در معرض نمایش مجازی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری نمایشگاه های فیزیکی و حضوری توسط سایر استان ها، این آثار برای آن ها نیز ارسال شده و برخی استان ها اقدام به برگزاری این نمایشگاه به صورت فیزیکی کرده اند. علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به لینک https://hozehonari.ir/gallery/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%87-1 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار