خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین تجلیل از جهادگران تربیتی با محوریت بسیج دانشجویی؛ عنوان کرد:

تحقق محرومیت زدایی نیازمند مشارکت اجتماعی است

سیاهکلی مرادی با اشاره به اقدامات جهادی دانشگاه فرهنگیان قزوین و تاکید بر اولویت رسیدگی به مناطق محروم گفت: تحقق این امر نیازمند مشارکت اجتماعی است و باید از ظرفیت تمامی دستگاه ها، خیرین، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، نهضت سواد آموزی استفاده شود. 
کد خبر: ۹۴۴۱۵۱۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
تحقق محرومیت زدایی نیازمند مشارکت اجتماعی است

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از جهادگران تربیتی با حضور سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین، عباس کاظمی فرماندار قزوین، دکتر حمیدرضا مشهدی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندار قزوین، قائم مقام بسیج اساتید استان، روسای پردیس ها، کارکنان و دانشجو معلمان از مسوولان استانی در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

 

در این جلسه ضمن تجلیل از زحمات دانشجویانی شرکت کننده در طرح جهاد تربیتی، دکتر مشهدی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان قزوین ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از اقدامات جهادی که در چندین مرحله صورت گرفته بود، پرداخت و بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان قزوین اولین دانشگاه در سطح کشور بود که در آغاز شیوع کرونا اقدام به راه اندازی کارگاه ماسک کرد. 

 

دکتر مشهدی اضافه کرد: این دانشگاه با شروع تزریق واکسن، یکی از پایگاه های اصلی تزریق واکسن استان قزوین شد و بیش از ۱۷۰ هزار نفر از مشاغل خاص و شهروندان در این مکان واکسینه شدند.

 

در ادامه نقی سیاهکلی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از اقدامات جهادی صورت گرفته در دانشگاه فرهنگیان قزوین بر اولویت رسیدگی به مناطق محروم تاکید کرد و گفت: تحقق این امر نیازمند مشارکت اجتماعی است و باید از ظرفیت تمامی دستگاه ها، نهاد های دولتی، خیرین، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، نهضت سواد آموزی و استفاده شود. 

 

سیاهکالی مرادی ضمن اشاره به حرکت اقدامات جهادی - عمرانی به سمت اقدامات جهادی - تربیتی به دانشجو معلمان توصیه کرد تا مهارت های ارتباطات بین فردی و سبک زندگی را با تاکید بیشتری به دانش آموزان آموزش دهند.

 

در پایان مراسم از جهادگران تربیتی پردیس های خواهران و برادران با اهدای لوح تقدیر و تابلوی متبرک به قطعه فرشی از آستان مقدس امام رضا (ع) تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها