خبرهای داغ:

سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان در تبریز برگزار می شود

تبریز- سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان پنجشنبه نهم تیرماه سالجاری در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۶۵۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر روابط عمومی و توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار گفت: سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان، با هدف بررسی مسائلی همچون، مدیریت دارایی در صنعت ساختمان، انتشار اوراق سلف استاندارد مسکن در بورس کالا، درک مکانیزم حرکت بازار املاک و مستغلات، اهمیت مسکن در اقتصاد ایران و در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان مدیریت صنعتی جهت دانش افزایی فعالان عرصه صنعت ساختمان برگزار می شود.
احمد دیباور، افزود: این‌ سمینار محورهای تخصصی، بازار صنعت ساختمان (املاک و مستغلات) به کدام سمت می رود؟، معرفی ابزارهای بورس کالا برای صنعت ساختمان، دوره های رونق و رکود در بازار مسکن، تحلیل بنیادی بازار املاک و مستغلات و ... را مورد توجه قرار داده است.
وی از حضور اساتید برتر حوزه اقتصاد و بورس در این سمینار خبر داد و اظهار کرد: در طول برگزاری این سمینار تخصصی سخنرانی دکتر پیمان مولوی- کارشناس اقتصادی و تامین مالی و سرمایه گذاری-، مهندس معین محمدی پور-رییس اداره مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران- و مهندس محمدعلی محمدی-مدیرعامل شرکت کارگزاری مبین‌سرمایه- پیش بینی شده است.
دیباور ضمن دعوت از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و فعالان صنعت ساختمان برای حضور در این سمینار به صورت رایگان گفت: اعضای این سازمان می توانند با دریافت کد از سازمان نظام مهندسی به صورت رایگان در این‌ سمینار حاضر شوند.
وی گفت: فعالان حوزه ساختمان برای حضور در این سمینار می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ebilt.com و یا سایت سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی به آدرس imiazar.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام‌کنند.
گفتنی است؛ سمینار مدیریت دارایی، ابزارها و فرصت های بورس کالا در صنعت ساختمان روز پنجشنبه نهم تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها