خبرهای داغ:
طرح «بشری» یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان قرآن به مدت ۵ روز در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۶۹۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

 مسئول واحد روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر، در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان، از آغاز اجرای طرح قرآنی «بشری» در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر از امروز ۸ تیر در مصلی بندر ماهشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح بشری، یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان آقا و بانو برگزار شده است، افزود: اهداف این طرح، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده سازی آموزش قرائت قرآن است.

ارشدی‌فر با بیان اینکه این دوره به صورت رایگان برگزار شده است، ادامه داد: ابراهیم کرمانی نژاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم‌ها بخشی و حنیفه مدرسان این دوره هستند. به مربیانی که امتیاز لازم را در این دوره کسب کنند در پایان مدرک معتبر کشوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

مسئول واحد روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندرماهشهر در پایان گفت: این دوره تا یکشنبه، ۱۲ تیر در دو نوبت صبح و عصر در مصلی بندرماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها