خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: دشمن با بهره گیری از روش‌های مختلف درصدد است فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه کمرنگ کند، اما ما نباید بگذاریم که بر دامن شهید و شهادت غباری بنشیند و این فرهنگ در جامعه کمرنگ شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۳۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  خراسان جنوبی؛ طالبی با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای ترور خاطرنشان کرد: آمریکای جهانخوار و ناقض حقوق بشر از سال ۱۳۴۲ که جریانات انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد، دشمنی خود را با مردم مسلمان و انقلابی ایران و به خصوص جامعه روحانیت آشکار کرده است.
وی تصریح کرد: از همان روز‌های اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم، آمریکا تلاش کرده غارتگری‌های خود را در درون نظام ادامه بدهد، اما با وجود امیدی به انجام این کار داشت، امام (ره) دست رد به سینه آمریکا زد.
معاون استاندار اظهار داشت: از این زمان دشمنی‌های همه جانبه آمریکا و اسرائیل با نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام اقدامات سخت، نیمه سخت و ضد فرهنگی آشکار شد.
طالبی با اشاره به اقدامات ضد امنیتی زیادی که دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده، ادامه داد: دشمن در این راستا دست به اقدامات ناجوانمردانه‌ای زد که منجر به ترور تعداد‌ی از مسئولان و نیرو‌های انقلابی شد.
به گفته وی؛ هدف دشمن از انجام این ترور‌ها این بود که به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند، غافل از این که نظامی که با خون شهدا آبیاری شده با انجام ترور‌های ناجوانمردانه سرنگون نخواهد شد.
وی با اشاره به حادثه سوء قصد به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ششم تیرماه که در مسجد ابوذر تهران انجام شد، تصریح کرد: در همه این موارد دست قدرت خدا را می‌بینیم که بر سر نظام بوده و اگر این حادثه را به درستی تحلیل کنیم، در می‌یابیم که اگر اتفاق نمی‌افتاد و رهبری در بیمارستان بستری نمی‌بودند، شاید در جلسه هفتم تیر شرکت می‌کردند.
معاون استاندار با بیان این که حادثه حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس هم یکی دیگر از این موارد است، گفت: ما وظیفه داریم با همه توان تلاش کنیم تا با زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه، نگذاریم غباری بر دامن شهید و شهادت بنشیند.
طالبی با بیان این که یادواره شهدای ترور یکشنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی که انجام شده، با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه، این یادواره با هدف افشای حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از خانواده شهدای ترور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها