خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص شرکت کنتور سازی ایران، کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل شده و مواردی برای فعال شدن هرچه بیشتر آن در دست بررسی است که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب برسد.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۷۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

قزوین_به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی شهر صنعتی البرز، اظهار کرد: بازدید امروز از چند واحد صنعتی که در مسیر تولید و ارزش افزوده فعالیت می کنند، صورت گرفته است و برطرف شدن مشکلات آنها در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از این واحدهای بازدید شده، شرکت کنتور سازی ایران بود که از شرکت‌ های قدیمی و باسابقه استان است و مدتی به دلیل مشکلاتی از روند تولید خارج شده و باید به رویه سابق خود برگردد.

اعلایی گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص شرکت کنتور سازی ایران، کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل و مواردی برای فعال شدن هرچه بیشتر آن در دست بررسی است که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب برسد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مسائل و مشکلات کنتور سازی به صورت کامل برطرف نشده است اما در مسير اصلاح قرار دارد و همه باید کمک کنیم تا یکبار دیگر این شرکت به تولید بپردازد.

وی افزود: در حوزه مدیریت کنتور سازی فرصتی فراهم می کنیم تا مشکلات خود را حل کنند، البته در این زمینه دستگاه قضا هم تصمیم گیری خواهد کرد و اگر حمایت شود و مدیران این شرکت هم جدیت و تدبیر داشته باشند، مشکلات آن با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از مسائل عمده امروز صنعت که نیاز به توجه ویژه مردم دارد تأمین برق و قطعی برق واحدهای صنعتی در شرایط پیک مصرف برق است که به دلیل قطع نشدن برق مصرفی خانگی صورت می گیرد و توجه مردم در مصرف بهینه باعث می شود تا برق این واحدهای صنعتی قطع نشود.

وی عنوان کرد: مردم توجه داشته باشند که با مصرف بهینه برق به ويژه در دستگاه های سرمایشی، به اشتغال، تولید و توسعه استان کمک می کنند و با محاسبات شرکت برق اگر واحدهای مسکونی صرفه جویی مختصری داشته باشند مجبور به قطع برق واحدهای صنعتی نمی شویم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها