سردار کریمی با بیان اینکه بسیج نسخه آرامش ملت ایران و شکوفایی کشور در همه ابعاد است ، گفت: حرکت روبه جلوی بسیج همواره شتابنده و مستحکم بوده و مهمترین دستاورد حضور بسیج در میدان های مختلف نشان دادن کارآمدی اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۷۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: بسیج یک نهاد مردمی و ولایتمدار و البته قدرتمند و تمام کننده و خاتمه دهنده مشکلات مردم است و ورود بسیج در هر عرصه ای مرتفع کننده مشکلات است و کار بسیج نجات بخشی در امورات مردم و جامعه است.

وی افزود: بسیج در همه بحران ها حضوری موفق و کارآمد داشته و در طول ۴۳ سال گذشته همواره با نشاط و بالنده در امر خدمت به مردم شتابنده گام برداشته است.

سردار کریمی تأکید کرد: در یک نگاه همه ملت ایران که برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم تلاش می کنند بسیجی هستند و بسیج متعلق به همه مردم است و از مردم جدا نیست و امروز به برکت تفکر و هدایت های امامین انقلاب بسیج در سایر سرزمین های دیگر ترویج و توسعه پیدا کرده و لذا بسیج لشکر مخلص و یک موهبت الهی است.

وی اضافه کرد: در طول ۴۳ سال گذشته در هر بحران و مشکلی بسیج با حضور فداکارانه صحنه های تهدید را به فرصت برای شکوفایی اسلام و انقلاب تبدیل کرده و در هر مصیبتی بسیج بدون ادعا، توقع و چشم داشتی خود را فدای خدمت به مردم و تامین امنیت کره است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج نسخه آرامش ملت ایران و شکوفایی کشور در همه ابعاد است ، گفت: حرکت روبه جلوی بسیج همواره شتابنده و مستحکم بوده و مهمترین دستاورد حضور بسیج در میدان های مختلف نشان دادن کارآمدی اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه قوی شدن در همه ابعاد را با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری پرشتاب تر از گذشته به پیش می برند.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت امید آفرینی در جامعه و نقش مهم بسیج در این مهم بیان کرد: یکی از مهمترین راهکارهای خنثی سازی توطئه های دشمنان جهاد امیدآفرینی است چراکه دشمن در جنگ ترکیبی امید مردم را نشانه گرفته و لذا بسیجیان در کنار رسالت مهم جهاد تبیین جهاد امیدآفرینی را در دستور کار بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه های بسیج به عنوان مصداقی از یک نظام اسلامی در محله، نقش مهمی در امید آفرینی دارند و باید با وحدت و همبستگی همه جانبه که در سطح محلات ایجاد می کنند کانون های امیدآفرینی و تحقق جهاد تبیین در سطح جامعه شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات