خبرهای داغ:

دیدار گروه جهادی شهدای گمنام صالح‌آباد با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان

همدان-مسئول و تعدادی از اعضای گروه جهادی شهدای گمنام شهر صالح آباد با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۷۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول و تعدادی از اعضای گروه جهادی شهدای گمنام شهر صالح آباد با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان دیدار کردند.

در این دیدار درباره موضوعاتی همچون برگزاری دوره‌های مختلف در زمینه کشاورزی، فناوری اطلاعات، خدمات و... در بخش صالح آباد و استفاده از جوانان علاقمند و دارای مدرک فنی و حرفه‌ای به عنوان مربی مشارکتی بحث و تبادل نظر شد.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام شهر صالح آباد در این دیدار گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری را با فنی و حرفه‌ای در بخش صالح آباد و حتی شهرستان بهار داریم.

مرادیان افزود: با توجه به اینکه در بخش صالح آباد هیچ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای برادران وجود ندارد و فقط آموزشگاه آزاد خواهران وجود دارد، خواهان همکاری بیشتر با گروه جهادی در برگزاری کلاس‌های مختلف برای جوانان هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز اظهار کرد: از همکاری با گروه جهادی شهدای گمنام شهر صالح آباد خوشحال بوده و آماده همکاری با این گروه در برگزاری کلاس‌ها در بخش صالح آباد هستیم.

مختاران در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت‌های بخش صالح آباد آماده بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها و موقعیت‌ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار