شهردار وردنجان گفت: اجرای آسفالت معابر در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در محله‌های مختلف شهر وردنجان انجام و ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۵۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مهندس جواد شریف پور، با بیان اینکه آسفالت معابر در دستور کار و جزو اولویت‌های شهرداری است، اظهار کرد: اتمام مرحله اول زیر سازی و آسفالت معابر خاکی شهر وردنجان، همچنین زیرسازی مساحت 18 هزار متر مربع از معابر خاکی و پخش قریب به 2 هزار تن آسفالت انجام شد.

شهردار وردنجان،با اشاره به اجرای طرح‌های نوسازی و اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های وردنجان،افزود: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان همواره از اولویت‌های شهرداری وردنجان در مسیر بهبود فضای عمومی شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است، بر این اساس در ادامه اجرای پروژه آسفالت ریزی، بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر وردنجان در دستور کار قرار دارد.

وی، با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر ایجاد حس رضایت در شهروندان، خاطرنشان کرد: شهروندان شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی‌اند، بر همین اساس شهرداری تمام همت خود را بر تحقق این آرمان قرار داده‌ و امیدواریم با خدمت ارائه شده شاهد ایجاد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه عظیم شهرداری باشیم.

ارسال نظرات