خبرهای داغ:
شعبانی گفت: شهادت، لازمه بقای جامعه اسلامی است. جنگ و قتال را منافقین شروع می کنند و در مقابله با منافقین، جبهه حق برمی‌خیزند و شهادت حاصل کار جبهه حق هست.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۵۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته قوه قضاییه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در این دیدار بیان کرد: منافق نقش اصلی در تخریب پایه ها و شخصیت های نظام داشته و شهید بهشتی هم از این تخریب ها مستثنی نبود.

وی گفت: منافقین ضربات سختی را به نظام و کشور زدند اما رسوایی و ذلت همیشه در کنار نفاق است و در برهه ای از زمان، ضرباتی را به نظام وارد می کنند اما آنها در تاریخ محکوم به ذلت و شکست هستند و این از سنت الهی است.

شعبانی عنوان کرد: شهادت، لازمه بقای جامعه اسلامی است. جنگ و قتال را منافقین شروع می کنند و در مقابله با منافقین، جبهه حق برمی‌خیزد و شهادت حاصل کار جبهه حق هست.

رییس کل دادگستری استان قزوین در ادامه اظهار کرد: در اجرای عدالت، سپاه هم نقش محوری دارد و این هم افزایی ها لازم است و نیازمند این است بیشتر از گذشته هم افزایی شود. برای اجرای عدالت یکی از ظرفیت های مهم در استان، سپاه است. اگراین ظرفیت و مشارکت بیشتر باشد می توانیم بیشتر در پیشبرد رسالت و تکالیف ذاتی خودمان عمل کنیم تا خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است. وجود ۳۰۰۰ شهید در استان وظیفه ما را سنگین تر می کند.

شعبانی گفت: در گشت های رضویون ظرفیت سپاه ظرفیت بسیار خوبی است و باید تقویت شود و کارهای چشمگیری می توان در قالب گشت رضویون در استان انجام داد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها