خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی نزاجا عنوان کرد: دشمن از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران هراس دارد.  
کد خبر: ۹۴۴۱۸۶۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم ستاد مرادعلی بیژن وند، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، در جلسه آگاه سازی و جهاد تبیین به مناسبت بمباران شیمیایی شهر سردشت و روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ نزاجا با اشاره به تاریخ دوران دفاع مقدس گفت: پیروزی های معجزه آسای دوران دفاع مقدس به لطف الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و به برکت مجاهدت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ملت عزیز ایران به وقوع پیوست.

 

وی تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و شهدا از باارزش ترین سرمایه وجودی خود که همانا جانشان بود گذشتند تا ما اکنون با آزادی، آرامش و سربلندی زندگی کنیم.

 

امیر سرتیپ دوم ستاد بیژن وند با تبیین اقدامات دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون خاطرنشان ساخت: دشمن در هر شرایطی دشمن است. هیچ کس به وعده های دروغین دشمن امیدوار و دلخوش نباشد.

 

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به اقدامات جاه طلبانه دشمن در دوران دفاع مقدس یادآور شد: بمباران شیمیایی شهر سردشت اوج رذالت، پستی و درماندگی دشمن را نشان داد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها