رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت و گو با "بسیج"خبر داد
زنجان - رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان از استخدام نیروی کادر درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم برای کادر افسری در سال 1401 خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۸۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

سرهنگ حمیدرضا خزایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اعلام این خبر اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان ازبین جوانان مومن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر درجه‌داری خود  با مدرک تحصیلی دیپلم و تحصیلات عالی استخدام می‌کند.

 

جذب نیرو در مقطع درجه داری و افسری انتظامی استان زنجان

 وی تاکید کرد: حداقل معدل داوطلبان استخدام مقطع درجه‌داری 14  و حداقل میزان قد داوطلب 170 سانتی‌مترمی باشد.

 

خزایی تصریح کرد: دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، بسیجیان فعال (بالای یک‌سال عضویت)، پلیس افتخاری، خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم در اولویت استخدام هستند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: برای متقاضیان‌ دارای شرایط فوق امکان ثبت‌نام با معدل 12 وحداکثر سن 25 سال نیز امکان پذیر است. 



وی افزود: برای کادر افسری با مدرک کارشناسی  برای خدمت در پلیس فتا در رشته های تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی کامپیوتر ، برای خدمت در معاونت اجتماعی در رشته های روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی، مطالعه خانواده، مددکاری اجتماعی و برای خدمت در عقیدتی سیاسی این فرماندهی در رشته های علوم سیاسی ، علوم تربیتی ، علوم ارتباطات و فیلم سازی، روابط عمومی، مدیریت فرهنگی و رایانه نیرو جذب می کند.

 

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد:این  نهاد در راستای طرح های عمرانی استان رشته های  مهندسی مکانیک ( سیالات مهندسی)، مهندسی عمران ،مهندسی معماری و مهندسی برق ( قدرت) از دانشگاه های ملی، آزاد، پیام نورو علمی و کاربردی جهت تکمیل کادر نیرو جذب می کند.

 

خزایی با بیان اینکه شرایط سنی برای دانش آموختگان مقطع دیپلم حداقل 18 سال و حداکثر 19 سال،لیسانس 23 سال ، فوق لیسانس 28 سال  و دکتری 32 سال است،گفت:نیروی انتظامی درمقطع کادر افسری از بین فارغ التحصیلان رشته های نظری(علوم انسانی، رياضی و فیزیک، علوم تجربی و معارف اسلامی) فرماندهی انتظامی استان نیرو جذب می کند.

 

وی تاکید کرد:داشتن اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام ، قانون اساسی ، ولایت فقیه ،آمادگی فداکاری در راه اهداف عالی، عدم وابستگی به اعضا و گروه های سیاسی، عدم محکومیت به محرومیت از خدمت به دولت نداشتن، سوء پیشینه کیفری، عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات، داشتن شرایط سلامت روانی و جسمی مناسب از جمله موارد شرایط عمومی برای داوطلبین است.

 

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان به نشانی زنجان بلوار 22 بهمن ضلع جنوبی ستاد فرماندهی انتظامی استان، روبه‌روی پارک ملت ساختمان امام رضا(ع) طبقه اول مراجعه کنند.

 

خزایی با بیان اینکه مهرماه سال جاری زمان ثبت نام در مقطع افسری آغاز می شود،تصریح کرد: آزمون از طریق دانشگاه پلیس برگزار می گردد که متولی آن معاونت آموزشی ناجا و با حضور و نظارت ناظرين سازمان سنجش آموزش کشور آزمون برگزار می‌شود .

 

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان زنجان در پایان با اشاره به سوال خبرنگار بسیج زنجان در خصوص شرایط ثبت نام داوطلبين شهرستان ها،خاطرنشان کرد:جذب نیروهای داوطلب شهرستان ها براساس و اولویت جمعیت است و متقاضیان  برای ثبت نام  به مرکز استان مراجعه کنند.

ارسال نظرات