آیت الله تلخابی:

دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند که باید نسبت به این توطئه هوشیار بود و به برکت روحانیت انقلابی، جهادی و پرتلاش در کشور قطعا آرزوی خود را به گور می برد.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۴۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله مجید تلخابی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در همایش زکات گفت: نیاز مهم امروز کشور در همه ابعاد توکل بر خدا و اعتماد به نصرت الهی است و همانگونه که ملت ایران با رمز خدامحوری در طول ۴۳ سال گذشته موفقیت های بزرگی به دست آورده امروز باید این مسئله در همه بخش های کشور طنین انداز شود.

تلخابی اظهار کرد: لازمه ترویج فرهنگ زکات، ایثار و ازخودگذشتگی، خدا باوری و خدا محوری در جامعه است و اگر مردم به نصرت الهی ایمان واقعی داشته باشتد قطعا مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: زیربنای زکات خداباوری است چراکه زکات زیربنای اعتقادی دارد و امروز دشمنان به دنبال زدن اعتقادات و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی هستند که باید نسبت به توطئه های آنها هوشیار بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز دشمنان اسلام یک اتاق فکر سنگین و گسترده برای تخریب روحانیت و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی تشکیل داده اند و اولویت امروز دشمن تخریب روحانیت است.

وی ادامه داد: خالی کردن میدان و بی تفاوتی نسبت به توطئه های دشمنان آفتی بزرگ است و لذا همه باید در سنگر جهاد تبیین حماسه های هویت ساز انقلاب اسلامی را صحیح روایت کنیم و این مطالبه مهم مقام معظم رهبری است.

تلخابی اظهار کرد: دشمن در انقلاب اسلامی نقاط قوت و ضعف کشور را به خوبی شناسایی کرده و می داند که ولایت فقیه و نفوذ کلام و بیان رهبری از نقاط قوت ماست و لذا به دنبال تخریب و شبهه افکنی است که باید در راستای شکست راهبردهای دشمن در جنگ ترکیبی برنامه ریزی کرد.

وی گفت: دشمنان در اتاق فکر خود با برنامه ریزی عملیات های پیچیده به دنبال حمله به روحانیت است در حالی که روحانیت در انقلاب نقش مهم و اساسی دارد و لذا دشمن به دنبال تخریب آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: روحانیت همانگونه که در طول ۴۳ سال گذشته همراه و یار و یاور مردم بوده و در همه صحنه ها پرچم داری کرده امروز باید بیشتر در کنار مردم باشد و در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین نقش آفرینی کند.

تلخابی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال جدایی روحانیت از مردم هستند که باید نسبت به این توطئه هوشیار بود و به برکت روحانیت انقلابی، جهادی و پرتلاش در کشور قطعا آرزوی خود را به گور می برد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم باید در زمینه امیدآفرینی ، حل مشکلات مردم و حمایت از نیازمندان گام های بلندی بردارد و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کند.

تلخابی اظهار کرد: امروز در برخی از موضوعات شاهد نارضایتی مردمی هستیم و این یک مسئله داخلی است چراکه مردم وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی همواره ثابت کروه اند اما دولت برای رفع نارضایتی ها باید تلاش جدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: زکات جزء اساسی ترین کارها در نظام اسلامی است و همه باید برای توسعه و ترویج زکات تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار