نشست صمیمی فرمانده سپاه ، معاونت اجتماعی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج با رئیس دادگستری و دادستان بردسکن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، معاونت اجتماعی و فرماندهان حوزه های مقاومت بردسکن با رئیس دادگستری و دادستان بردسکن در محل دادگستری این شهرستان نشست صمیمانه برگزار کردند. 
کد خبر: ۹۴۴۱۹۶۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، معاونت اجتماعی و فرماندهان حوزه های مقاومت بردسکن با رئیس دادگستری و دادستان بردسکن در محل دادگستری این شهرستان نشست صمیمانه برگزار کردند. 

 

در این نشست درودی نیا دادستان شهرستان گفت در سفر چند ماه گذشته وزیر بهداشت و یا رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بردسکن جز یک حرکت نمایشی آیا دستاوردی برای منطقه داشت ؟ چه مشکلاتی از حوزه بهداشت و درمان بردسکن مرتفع شد ؟ آیا دو قطعه مفقود شده دستگاه رادیولوژی بیمارستان تعیین تکلیف شد. دادستان بردسکن عنوان کرد: اگر قرار است مدیران کشوری و استانی به شهرستان سفر کنند باید سفر آنها دارای دستاورد و ودر واقع نتیجه بخش باشد تا مردم نتایج سفر آنها را ببینند نه اینکه فقط در حد یک بازدید و بدون دستاورد باشد.

 

درودی نیا با بیان اینکه سپاه همواره مایه دلگرمی مردم بوده و می باشد گفت: حقیقتا سپاه به معنای واقعی کلمه خدمت کردن به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است و در همه عرصه ها پیشگام است.

 

وی افزود: در سایه تعامل و همدلی می توان مشکلات و آسیب ها را مرتفع کرد و خوشبختانه سپاه در مباحث امنیتی و فرهنگی و دیگر حوزه ها کارنامه درخشانی دارد و امید است با برنامه ریزی های انجام شده ریاست دادگستری شهرستان در فعالیت کارگروه آمران به معروف و ناهیان ازمنکر جز شهرهای پیشتاز در کشور باشد.

 

وی حمایت همه جانبه دادستانی را در رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی اعلام کرد و گفت: الحمدالله سپاه درحوزه ماموریتی خود موفق عمل کرده است و طی مدت مسئولیتم بیشترین ارتباط را با سپاه داشته ام.

 

رئیس دادگستری بردسکن هم اقدامات انجام شده توسط سپاه را مهم ارزیابی کرد و گفت: سپاه از بدو تاسیس در تمامی میدان ها پیشتاز بوده است و امروزه آسیب های اجتماعی نیز برای همه مدیران به یک دغدغه تبدیل شده است.

 

وی به برخی از آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده اشاره کرد و گفت: برای شهرستان بردسکن رنج آور است که 90 درصد طلاق های آن توافقی است و متاسفانه دشمنان در این حوزه تا حدودی موفق شده اند و به دنبال رواج و عادی کردن طلاق در بین خانواده ها است.

 

حجت الاسلام محمد پوراسدالله از فعالیت کارگروه اجتماعی و خانواده در شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به معضلاتی که در حوزه آسیب های اجتماعی در شهرستان وجود دارد برآن شدیم با همکاری دیگر دستگاههای فرهنگی کارگروه اجتماعی و خانواده را در شهرستان فعال کنیم که با پای کار بودن مدیران و مشاوران در آینده نه چندان دور فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

 

رئیس دادگستری بردسکن با بیان اینکه یکی از ماموریت های دستگاه قضا در سند تحول قضایی پیشگیری از جرم است گفت: دادگستری شهرستان در کنار کار قضایی مباحث فرهنگی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است چرا که کار فرهنگی زیربنای همه فعالیت ها است.

 

حجت الاسلام پور اسدالله به راه اندازی 3 شعبه همیاران صلح در مساجد شهر بردسکن اشاره کرد و گفت: مجوز چهارمین شعبه آن در دست اقدام است که پس از مراحل اداری در آینده نه چندان دور در شهرستان افتتاح می شود و خوشبختانه این شعبه ها طی همین مدت کوتاهی نقش تاثیر گذاری در کاهش پرونده های کیفری قابل گذشت داشته اند و منجر به صلح و سازش طرفین پرونده ها شده است.

 

رئیس دادگستری بردسکن عنوان کرد: دستگاه قضا با اقتدار با مخلین نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد کرد و دراین حوزه هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت. سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بردسکن با گرامی داشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی به خباثت های امریکا ازابتدای پیروزی انقلاب تاکنون علیه نظام پرداخت و گفت: علی رغم همه خباثت ها و کشتارهای بی رحمانه مسلمانان شعار حقوق بشر امریکا گوش دنیا را کر کرده است.

 

وی عنوان کرد: امروز نیز به رغم همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان درراس استکبار جهانی با رهنمودهای امامین انقلاب و حضور درصحنه ملت با بصیرت ایران یکی پس از دیگری نقشه های دشمنان نقش برآب و در اهداف خود ناکام مانده اند.

 

فرمانده سپاه بردسکن از هم افزایی دستگاه قضا با مجموعه سپاه تقدیر کرد و گفت: دو شاخصه مهم توسعه پایدار در هر کشور بحث امنیت و عدالت است و امروز سپاه هر کجا که ببیند نظام با بحرانی مواجه شده است بی درنگ حضور پیدا خواهد کرد و در حل مشکلات مردم پای کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار