شرارت‌های آمریکا در منطقه برای مردم تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی گفت: آمریکا در طی ۴۴ سال گذشته انواع شرارت‌ها را در منطفه انجام داده و از هیچ‌تلاشی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده است.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۲۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین میر شمس اکبر حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: کسانی در کشور دنبال این هستند که باور های دینی ما را بگیرند و ارزشهای ما رو به ضد ارزش تبدیل کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جریان ارتجاع در کشور  گفت: عده‌ای میخواهد ما را به دوران قبل از انقلاب بکشاند لذا امروز روشنفکری منفعل می‌خواهد که ما را به گذشته برگرداند.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی مرتجع کسی است که سیاست و سبک زندگی غربی را ترویج دهد و هر کسی که به سمت زندگی غربی برود مرتجع است و متأسفانه ما در کشور هم غرب‌گرا داریم.

حسینی با بیان اینکه خط قرمز ما بسیجیان نظام و انقلاب است و تا اینجا این دولت دارد درست کار می‌کند، تصریح کرد: تورم و بدعت گذاری های دولت قبل تاثیر مستقیم بر اقتصاد و تورم کنونی داشته و با گذشت زمان و اقدامات مناسب اقتصادی دولت انقلابی فعلی حل شدنی است.

وی با اشاره به شرارت‌های آمریکا در منطقه و در جمهوری اسلامی بیان کرد: آمریکا در طی ۴۴ سال گذشته انواع شرارت‌ها را در منطفه انجام داده و از هیچ‌تلاشی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده است لذا باید شرارت‌های آمریکا توسط رسانه‌ها تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات