خبرهای داغ:
آیت الله حسینی گفت: درحال حاضر در تمام دنیا مستکبرین از سپاه پاسداران میترسند، چرا که دفاع این عزیزان، دفاع جانانه از انقلاب و شجره طیبه ای است که امام خمینی (ره) پایه گذاری کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۴۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

صدور انقلاب ما صدور اندیشه و فکر است/ نیروهای مسلح زیر پرچم ولایت توانسته اند عزت ایران و اسلام را در دنیا به نمایش بگذارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کشور عراق در مراسم جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) که با حضور پاسداران سپاه نینوا برگزار گردید عنوان کرد: سپاه نشانگر نظم و انضباط و رسالت پاسداری، حفظ کردن و دفاع کردن از انقلاب اسلامی به عهده این نهاد مقدس می باشد.

وی افزود: الان در تمام دنیا مستکبرین از سپاه پاسداران میترسند چون دفاع این عزیزان، دفاع جانانه از انقلاب و شجره طیبه ای است که امام خمینی رحمت الله علیه پایه گذاری کرد.

حسینی اظهار داشت: ایران ابرقدرت است و با ابر قدرت های دیگر فرق دارد؛ ابر قدرت های دیگر در کنار ظالمین و بر علیه مظلومین هستند و برای سرکوب کردن و غارت فعالیت می کنند؛ ولی ایرانِ ابرقدرت، در کنار ملت مظلوم بوده و دفاع آن، دفاعی مقدس و بر اساس موازین بین المللی می باشد. سپاه در کنار مظلومین است که بتوانند از خودشان دفاع کنند و کار سپاه، دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در کشور عراق عنوان کرد: صدور انقلاب ما صدور اندیشه، فکر و الگوی برتر نشان دادن به دنیاست و نیروهای مسلح زیر پرچم ولایت توانسته اند عزت ایران و اسلام را در دنیا به نمایش بگذارند.

آیت الله حسینی در پایان افزود: یک بخش دفاع از انقلاب و اسلام، دفاع مسلحانه و نظامی و بخش دیگر دفاع، همان جهاد تبیین است. با توجه به شبهه اندازی های دشمن، نباید در جهاد تبیین غفلت کرد، باید شبهات را پیدا کرده و پاسخ مناسب، با منطق و مستدل را ارائه نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها