خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد؛

درخشش فرهنگیان استان در مرحله کشوری هشتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس

حجت الاسلام محمدزاده از درخشش فرهنگیان استان در مرحله کشوری، هشتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۲۲۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

قزوین_ حجت الاسلام و المسلمین حسین محمد زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین دوره جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقاء کیفیت شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و اصلاح و تغییر نگرش رایج و سنتی در شیوه های تدریس و همچنین ترغیب دبیران به استفاده از روش های مختلف یاددهی – یادگیری، سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در استان قزوین برگزار گردید.

 

وی تصریح کرد: در این جشنواره تعداد ۹۸ نفر از دبیران درس تفکر و سبک زندگی با ارائه تدوین طرح درس متناسب با برنامه درس ملی و فیلم برداری از فرآیند تدریس شرکت کردند که در سطح مناطق ۱۴ گانه مورد ارزیابی قرار گرفت و تعداد ۶۰ اثر به مرحله استانی راه یافت. 

 

حجت الاسلام محمدزاده اظهار کرد: در مرحله استانی پس از داوری ۱۶ اثر بعنوان آثار برتر رتبه های اول تا سوم در پایه های هفتم و هشتم، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند و ۸ اثر برای شرکت در مرحله کشوری معرفی و ارسال گردید.

 

این مسئول افزود: در مرحله کشوری این جشنواره که به میزبانی استان بوشهر برگزار شد، چهار نفر از همکاران از جمله، الهه رفیعی از ناحیه یک رتبه دوم، معصومه علم بیگی از شهرستان تاکستان رتبه سوم، ایرج رحمانی از شهرستان تاکستان رتبه چهارم و ملک سادات محمود زاده انتظاری از ناحیه یک، شایسته تقدیر، موفق به کسب رتبه های کشوری شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار